• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 310
Mottagna reaktioner
1 116
Poäng
897
De skickar fakturan via posten står det
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 422
Mottagna reaktioner
13 485
Poäng
8 917
Det känns som att tar emot en mängd olika ansökningar upp till 50.000 som dom sen sållar bort med creditsafe/instantor/lönespecer och tidigare historik för att sedan ta in enbart dom kunderna man verkligen vill ha in på dessa högre beloppen - kunder som man vet kommer att betala tillbaka sitt lån till dom.
Well played.

Jag betalade av mina 9.000 till dom idag och avbröt min avbetalningsplan - som annars hade kostat mig 16.000
Så i värsta fall har jag "sparat" 6.000 om dom skulle neka mig det stora lånet på fredag/måndag när dom bokfört denna betalningen...
 

s028ut

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
13 December 2017
Meddelanden
147
Mottagna reaktioner
43
Poäng
157
Jag sökte 40 000kr igår inte hört ett ord, nu när jag loggade in på min bank så är det 30 000kr insatt från extralånet...inget bekräftelse mail eller sms har kommit från dom! så inväntar väl ett avtal på posten :)
 
J

Jan Olov Johansson

Gäst
Poäng: 0
Jag sökte 40 000kr igår inte hört ett ord, nu när jag loggade in på min bank så är det 30 000kr insatt från extralånet...inget bekräftelse mail eller sms har kommit från dom! så inväntar väl ett avtal på posten :)
Jätte konstigt ju att de bara betalar ut mindre o inget säger du kanske inte är intresserad då om du sökt mer o får mindre
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 422
Mottagna reaktioner
13 485
Poäng
8 917
Om 100 personer skulle få 50.000 utbetalat så är det 5 miljoner kronor.
Undrar hur mycket ekonomiska muskler dom egentligen sitter inne med?!
 

s028ut

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
13 December 2017
Meddelanden
147
Mottagna reaktioner
43
Poäng
157
Faktiskt! Men jag är nöjd med 30k :) men håller med, det borde ha tagits någon form av kontakt, det kan ju faktiskt vara så att man inte vill ha lånet om det blir en mindre summa än man har sökt!
 
S

Shabo

Gäst
Poäng: 0
Någon som kan bekräfta det är creditsafe? Hur lång tid tar det innan ni fick pengar? 1-2 dagar? Låter ganska bra när månadskostnaden blir låg i deras kalkylator eller är det individuella räntor?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp